Tuesday, May 20, 2025
უახლესი ambebi
  • მთავარი
  • სოც.ქსელები
  • დიეტა
  • შოუბიზნესი
  • ჰოროსკოპი
  • კულინარია
  • მეცნიერება
  • ტექნოლოგია
  • ყველა
    • გამოკითხვა
    • საინტერესო
    • პრესის ფურცლებიდან
    • ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • მოგზაურობა
    • ემიგრაცია
    • ფსიქოლოგია
    • კრიმინალური ამბები
    • 90-იანები
    • ლიტერატურა
    • კინო სამყარო
    • გიფები
    • მუსიკა
    • სპორტი
    • მოდა
    • ავტო/მოტო
უახლესი ambebi
  • მთავარი
  • სოც.ქსელები
  • დიეტა
  • შოუბიზნესი
  • ჰოროსკოპი
  • კულინარია
  • მეცნიერება
  • ტექნოლოგია
  • ყველა
    • გამოკითხვა
    • საინტერესო
    • პრესის ფურცლებიდან
    • ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • მოგზაურობა
    • ემიგრაცია
    • ფსიქოლოგია
    • კრიმინალური ამბები
    • 90-იანები
    • ლიტერატურა
    • კინო სამყარო
    • გიფები
    • მუსიკა
    • სპორტი
    • მოდა
    • ავტო/მოტო
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
Home საზოგადოება

კიდევ რამდენ ხანს გაგრძელდება ვარკეთილის მეტროს რეაბილიტაციის პროცესი?

December 26, 2024
კიდევ რამდენ ხანს გაგრძელდება ვარკეთილის მეტროს რეაბილიტაციის პროცესი?

ვარკეთილის მეტროს კაპიტალურ შეკეთებაში 8 წელი და 3.3 მილიონი ლარი დაიხარჯა , თუმცა რეაბილიტაცია ჯერ არ დასრულებულა და ბოლო ვადამ 2025 წლის 30 სექტემბრამდე გადაიწია. ვარკეთილის სადგურთან დაკავშირებით განვითარებული მოვლენები “ფლანგვის დეტექტორმა” მიმოიხილა.

მეტროსადგურ „ვარკეთილის“ რეაბილიტაცია ჯერ კიდევ 2016 წელს დაიწყო, სამუშოების შემსრულებელი კი კომპანია „შპს ყვარელრემმშენი“ იყო. სადგურის რეაბილიტაცია 2017 წელს დასრულდა, თუმცა მალევე ჭერი ჩამოიქცა, რასაც 14 ადამიანის დაშავება მოჰყვა.

2019 წელს თბილისის მერმა, კახა კალაძემ, კომენტარი გააკეთა მეტროსადგურის მდგომარეობის შესახებ და აღნიშნა, რომ ჩამონგრეული ჭერის ჯერ კიდევ შეუკეთებლობა სირცხვილი იყო. მიუხედავად ამისა, მეტროსადგურის რეაბილიტაციისა და კაპიტალური შეკეთების ტენდერი მხოლოდ 2022 წელს გამოცხადდა, რომელიც შპს „მამისონმა“ მოიგო.

შპს „მამისონმა“ თვეების განმავლობაში ვარგისი პროექტი ვერ წარადგინა, შემდეგ კი გამოიკვეთა მდგომარეობა, რომ სამუშაოები განსაზღვრულ ვადაში ვერ დასრულდებოდა, რის შედეგადაც კომპანიას ხელშეკრულება შეუწყვიტეს, შემდეგ კი შავ სიაში შეიყვანეს.

2022 წლის 21 დეკემბერს, თბილისის სატრანსპორტო კომპანიასა და შპს „ბადა ქონსთრაქშენს“ შორის დაიდო ხელშეკრულება, რომლის მიხედვით „ბადა ქონსთრაქშენს“ მეტროსადგურ „ვარკეთილის“ რეკონსტრუქცია და კაპიტალური რემონტი უნდა განეხორციელებინა.

შპს „ბადა ქონსთრაქშენისა“ და აღნიშნული შესყიდვის შესახებ ფლანგვის დეტექტორი ჯერ კიდევ 2023 წლის იანვარში წერდა. აღნიშნული კომპანიის 100% წილის მფლობელი ბაჩანა ადამია „ქართული ოცნების“ შემომწირველია – მას 2014 წელს 60,000 ლარი აქვს შეწირული.

ხელშეკრულების ღირებულება 13,398,611.88 ლარი იყო, კომპანიას კი სამუშაოები 18 თვეში უნდა დაესრულებინა, ანუ 2024 წლის 21 ივნისს. ხელშეკრულების დასრულების ვადამ 4-ჯერ გადაიწია. ხელშეკრულების დასრულების თავდაპირველი თარიღი 2024 წლის 22 სექტემბერი იყო, უკანასკნელი ცვლილებების საფუძველზე კი თარიღად 2024 წლის 2 დეკემბერი დადგინდა. კომპანიისთვის უკვე ჯამში ₾2,996,227.88-ია გადახდილი, უკანასკნელი მიღება-ჩაბარების აქტი კი 2023 წლის 28 დეკემბერს გაფორმდა.

2024 წლის ნოემბერში „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიის“ გენერალურმა დირექტორმა, გიორგი შარკოვმა, განაცხადა, რომ მეტროსადგურ „ვარკეთილში“ შეჩერებული იყო სამუშაოები, რადგან განახლებული პროექტი სამხარაულის ბიუროში იყო შეტანილი და ელოდებოდნენ დასკვნას. ამ კომენტარიდან მალევე, 2024 წლის 11 დეკემბერს, „თბილისის სატრანსპორტო კომპანიასა“ და „ბადა ქონსთრაქშენს“ შორის გაფორმდა შეთანხმება, რომლის მიხედვითაც ხელშეკრულებაში მეტროსადგურ ვარკეთილში ჩასატარებელი სამუშაოების დასრულების ვადად 2025 წლის 30 სექტემბერი ჩაიწერა.

კატეგორიები

ბოლო ამბები

  • “ცოცხალი აღარაა, გასასკდომი გულიც აღარ მაქვს” – აკა სინჯიკაშვილი საზოგადოებას მიმართავს
  • “რუსებისგან მემორანდუმის ან წინადადებების მიღების შემდეგ, შევძლებთ ჩვენი ხედვის შესაბამისად ჩამოყალიბებას”- ზელენსკი
  • თბილისში, რაზმაძის ქუჩაზე ერთ-ერთი შენობის სახურავზე დაკვამლიანება იყო

© 2023 Mix.Metronome.Ge

No Result
View All Result
  • Home 1
  • Home 2
  • Privacy Policy

© 2023 Mix.Metronome.Ge