Tuesday, July 1, 2025
უახლესი ambebi
  • მთავარი
  • სოც.ქსელები
  • დიეტა
  • შოუბიზნესი
  • ჰოროსკოპი
  • კულინარია
  • მეცნიერება
  • ტექნოლოგია
  • ყველა
    • გამოკითხვა
    • საინტერესო
    • პრესის ფურცლებიდან
    • ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • მოგზაურობა
    • ემიგრაცია
    • ფსიქოლოგია
    • კრიმინალური ამბები
    • 90-იანები
    • ლიტერატურა
    • კინო სამყარო
    • გიფები
    • მუსიკა
    • სპორტი
    • მოდა
    • ავტო/მოტო
უახლესი ambebi
  • მთავარი
  • სოც.ქსელები
  • დიეტა
  • შოუბიზნესი
  • ჰოროსკოპი
  • კულინარია
  • მეცნიერება
  • ტექნოლოგია
  • ყველა
    • გამოკითხვა
    • საინტერესო
    • პრესის ფურცლებიდან
    • ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • მოგზაურობა
    • ემიგრაცია
    • ფსიქოლოგია
    • კრიმინალური ამბები
    • 90-იანები
    • ლიტერატურა
    • კინო სამყარო
    • გიფები
    • მუსიკა
    • სპორტი
    • მოდა
    • ავტო/მოტო
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
Home საზოგადოება

მომხმარებლების პროტესტი მიკროსაფინანსოებს – რამდენი საჩივარი დაიწერა ერთ თვეში?

September 4, 2024
მომხმარებლების პროტესტი მიკროსაფინანსოებს – რამდენი საჩივარი დაიწერა ერთ თვეში?

წელს, იანვარ-ივლისში მომხმარებელთა მხრიდან მიკროსაფინანსო ორგანიზაციების წინააღმდეგ – 463 საჩივარი დაიწერა, ხოლო, კონკრეტულად ივლისში – 62.

ეროვნული ბანკის სტატისტიკის მიხედვით, 2024 წლის ივლისში დაფიქსირებული საჩივრებიდან 41 – სალომბარდე სესხებზე მოდის, 7 – ავტოსესხზე, 5 – მომენტალურ განვადებაზე, 2 – სამომხმარებლო სესხებზე.

პრეტენზიების შინაარსის მიხედვით, წელს ივლისში შესული საჩივრებიდან 27 – ადმინისტრაციულ მომსახურებაზე მოდის, 16 – ჯარიმებსა და ვადაგადაცილებულ საკომისიოებზე, 5 – სხვა გადასახდელებზე, 4 – თანამშრომლის მიერ არასწორად მიწოდებული ინფორმაციაზე, ხოლო 3 ეთიკის კოდექსთან დაკავშირებულ პრეტენზიებზე.

ეროვნული ბანკის ვებ-გვერდზე გამოქვეყნებული სტატისტიკის მიხედვით, 2024 წლის ივლისში დაფიქსირებული 62 საჩივრიდან – 27 უსაფუძვლოდ იქნა მიჩნეული, 1 საფუძვლიანად და გადაწყდა მომხმარებლის სასარგებლოდ, თუმცა პრობლემა არ არის აღმოფხვრილი, 17-ის შემთხვევაში საჩივართან დაკავშირებით განხილვა არ არის დასრულებული, ხოლო 17-ის შემთხვევაში საფუძვლიანად მიჩნეული პრეტენზიის პრობლემა გადაწყდა მომხმარებლის სასარგებლოდ და მიღწეულია პრეტენზიით გამოხატული პრობლემის აღმოფხვრა.

აღსანიშნავია, რომ მომხმარებელთა ცხელი ხაზი ეროვნულ ბანკში 2011 წლიდან მოქმედებს. პრეტენზიების სტატისტიკაც ამის შემდეგ იწარმოება, თავდაპირველად მხოლოდ ბანკები, შემდეგ კი მიკროსაფინანსო სექტორიც დაემატა.

წყარო: Business Press News

კატეგორიები

ბოლო ამბები

  • Tik-Tok გამოწვევას კიდევ ერთი სავარაუდო მსხვერპლი ჰყავს – გარდაცვლილია 12 წლის ბიჭი
  • “27 წლის მანძილზე, პირველად, დავითხოვეთ თანამშრომელთა დიდი ნაწილი”- რამაზ სამხარაძე
  • დასახელდა ზოდიაქოს 3 ყველაზე იღბლიანი ნიშანი

© 2023 Mix.Metronome.Ge

No Result
View All Result
  • Home 1
  • Home 2
  • Privacy Policy

© 2023 Mix.Metronome.Ge