Tuesday, August 19, 2025
უახლესი ambebi
  • მთავარი
  • სოც.ქსელები
  • დიეტა
  • შოუბიზნესი
  • ჰოროსკოპი
  • კულინარია
  • მეცნიერება
  • ტექნოლოგია
  • ყველა
    • გამოკითხვა
    • საინტერესო
    • პრესის ფურცლებიდან
    • ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • მოგზაურობა
    • ემიგრაცია
    • ფსიქოლოგია
    • კრიმინალური ამბები
    • 90-იანები
    • ლიტერატურა
    • კინო სამყარო
    • გიფები
    • მუსიკა
    • სპორტი
    • მოდა
    • ავტო/მოტო
უახლესი ambebi
  • მთავარი
  • სოც.ქსელები
  • დიეტა
  • შოუბიზნესი
  • ჰოროსკოპი
  • კულინარია
  • მეცნიერება
  • ტექნოლოგია
  • ყველა
    • გამოკითხვა
    • საინტერესო
    • პრესის ფურცლებიდან
    • ექსკლუზივი
    • ინტერვიუ
    • მოგზაურობა
    • ემიგრაცია
    • ფსიქოლოგია
    • კრიმინალური ამბები
    • 90-იანები
    • ლიტერატურა
    • კინო სამყარო
    • გიფები
    • მუსიკა
    • სპორტი
    • მოდა
    • ავტო/მოტო
No Result
View All Result
Morning News
No Result
View All Result
Home საზოგადოება

რას შეცვლის მეტროს მოძრაობაში მატარებლის ვაგონების ახლით ჩანაცვლება

July 24, 2024
რას შეცვლის მეტროს მოძრაობაში მატარებლის ვაგონების ახლით ჩანაცვლება

რადიო „პალიტრას“ გადაცემაში „თქვენი დრო“ ურბანული ლაბორატორიის ხელმძღვანელმა გიორგი ბაბუნაშვილმა თბილისის მეტროს ვაგონების განახლების პროცესსზე ისაუბრა.

მისი თქმით, ახალი ვაგონების დამატებამდე, აუცილებელია უკვე არსებული ვაგონების შეცვლა, რომელთაც ექსლუატაციის ვადა გასდით.

„პირველ რიგში, საუბარია იმაზე, რომ მეტროპოლიტენის ექსპლუატაციის არსებული რეჟიმი შეუფერხებლად გაგრძელდეს. სანამ ახალი ვაგონების დამატებაზე გადავალთ, ის ვაგონები, რომელსაც უკვე გაუვიდა ექსპლუატაციის ვადა ან მალე გასდის, უნდა ჩავანაცვლოთ.

ახალი ვაგონების დამატება მოძრაობას, რა თმქა უნდა, გააუმჯობესებს იმ კუთხით, რომ უფრო თანამედროვე და კომფორტული ვაგონები იქნება. თუმცა, სანამ რაოდენობას დავამატებთ, პირველი ეს არის 97 ვაგონის შესყიდვა. პირველ ხაზზე იქნება 9 ხუთვაგონიანი მატარებელი ანუ მატარებელს დაემატება მე-5 ვაგონი, რაც მატარებლის მგზავრთტევადობას 25%-ით გაზრდის. ასევე იქნება 13 ოთხვაგნიანი მატარებელი მეორე ხაზზე. ეტაპობრივად, დანარჩენი ვაგონებიც უნდა გამოიცვალოს.

შემდეგ უკვე შეგვიძლია მატარებლები დავამატოთ და მოძრაობის ინტერვალი შევამციროთ. ახლა მთავარია, რომ როდესაც ვაგონები გამოიცვლება, არ იყოს დანაკლისი და ინტერვალი არ გაიზარდოს“, – განმარტა გიორგი ბაბუნაშვილმა.

მისი თქმით, თბილისის მეტროს მთავარი პრობლემა ახლა სწორედ მატარებლების განახლებაა, რადგან ელექტროენერგიის კაბელები გამოცვალეს და ამ კუთხით წესით პრობლემა არ უნდა იქმნებოდეს.

„რაც ვიცით, არის ის, რომ პანდემიის დროს მეტროში კაბელები და ვნტილატორები გამოცვალეს, ამიტომ კაბელებზე წესით პრობლემა არ უნდა იყოს“, – აღნიშნა გიორგი ბაბუნაშვილმა.

კატეგორიები

ბოლო ამბები

  • ქუთაისის აეროპორტში არადეკლარირებული ოქროსა და ვერცხლის ნაკეთობების შემოტანის 5 ფაქტი აღიკვეთა
  • დოლარის კურსი შეიცვალა – რა ფასად შეიძენთ უცხოურ ვალუტას ხვალ?
  • “ტელეფონი მას არ აქვს, თუმცა ჩვენ მუდმივად ვკითხულობთ…” – კობახიძე რიჟვაძესთან დაკავშირებულ კითხვებს პასუხობს

© 2023 Mix.Metronome.Ge

No Result
View All Result
  • Home 1
  • Home 2
  • Privacy Policy

© 2023 Mix.Metronome.Ge