თუ ინსტაგრამის ხელმძღვანელ ადამ მოსერის დავუჯერებთ, პლატფორმაზე მალე არსებული ვიდეოს პოპულარობა მის ხარისხს განსაზღვრავს. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, პოპულარულ ვიდეოებს მაღალი ხარისხით ნახავთ, ხოლო ნაკლებად პოპულარულს შედარებით დაბალი ხარისხით გაჩვენებთ.
„ვცდილობთ, რაც შეიძლება მაღალი ხარისხის ვიდეო გაჩვენოთ ინსტაგრამში, მაგრამ თუ რაღაცისთვის დიდი ხანია არ უყურებიათ, რადგან ნახვების უმრავლესობა დასაწყისში გვაქვს, ჩვენ მას დაბალი ხარისხის ვიდეოებში გადავიტანთ“, — აცხადებს მოსერი.
უნდა ითქვას, რომ ეს სრულიად ახალი ინფორმაციაც არ არის. მეტამ ჯერ კიდევ გასულ წელს გამოაცხადა პოპულარობის მიხედვით განსხვავებული კოდირების კონფიგურაციების გამოყენების შესახებ ვიდეოებში… მიუხედავად ამისა, მოსერის განცხადებამ მრავალი კითხვა და კრიტიკა წარმოშვა, ამას მომხმარებლები „სრულ სიგიჟეს“ უწოდებენ.