არასწორად მითითებული თანხა, დიდი ურიკები და წითელი ფერის ბანერები. რა არის ის მარკეტინგული ხრიკები, რომლებსაც კომპანიები ყოველდღიურად იყენებენ.
“თითქმის ყოველ დღე მხვდება მსგავსი შემთხვევები. მაგრამ მერიდება ჩხუბი. მით უმეტეს ჩივილი. ეს ხომ საქართველოა. ამისათვის სახელმწიფო უნდა აკონტროლებდეს და ყველაფერი მოგვარდება. ეს თაღლითობა დიდ სუპერ.არკეტებში კი არა პატარა მაღაზიებშიცაა. მაგრამ მე პირადად არასდროს ვიღებ ხმას. ნეტავ სახელმწიფო კონტროლი იყოს როგორც კომუნისტების დროს”- ამბობს მოქალაქე.
სიუჟეტი იხილეთ აქ